status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

thinking about my future
Monday, September 9, 2013 | 8:15 PM // 0 Mustaches


assalamualaikum pepals :)
ayat zaman sekarang makin pelik pelik,people bertukar pepals.hai lah duniaaaaa*cakap orang tapi dia sendiri yang guna*

hari ini,iaitu pada hari ahad,aku mengikut rombongan keluarga menghantar balik kakakku ke stesen bas.Kakak U dekat Melaka,takkanlah nak hantar sampai ke Melaka tukan.eeeee tak ada masa awok nak ikut kalau macam tu.Wahhhh,sampai jer dekat stesen bas TBS,diri ini terasa macam orang zaman batu yg baru sampai ke era 2013.Stesen bas sekarang dah macam airport.Bertukar wajah betol!Dulu lain sekarang dah lainnnn~~~*singing*

Tepat jer 4.40petang satu suara  memanggil manggil nama kepada penumpang yang akan bertolak ke Melaka.So,goodbye kakak....Good luck on your presentation!

Dalam perjalanan balik ke rumah,mama tiba tiba je cakap "hah,hari ni kakak,esok esok angah lah pulak yg nak balik pergi U macam kakak.Angah reti ke nak naik bas sorang sorang ni?" and my ayah sambung "angah nanti mana nak naik bas.Dia naik flight lah.Nanti angah balik Malaysia setahun dua kali je.Belajar overseas lah dikatakan" suddenly my heart sayed,"boleh ke aku belajar dekat U?tersenaraikah nama Fatin Nadhirah Bt Azhari dalam antara pelajar pelajar Universiti?dapat ke aku memegang segulung ijazah sarjana muda.Segulung kertas yg amat diimpi impikan oleh semua orang.Segulung kertas yg boleh menentukan masa depan semua orang?Yes,the paper is made by wood but the signature of the paper?segala tulisan atas kertas tu bukan semua nama boleh buat.Bukan semua orang boleh dapat.really!"

Cita cita aku tinggi melangit.Impian aku tinggi menggunung.Dapatkah orang seperti aku boleh mencapai kedua duanya sekali?Bolehkah aku penuhi impian ayahku itu?Macam mana kalau aku tak dapat?Confirm parents aku down gila.Apa nak jadi dengan masa depan aku?Apa nak jadi dengan aku 10 tahun akan datang?Aku taknak terpasa kahwin dengan orang sebab tak ada kerja.Lepas kahwin nak buat apa?Duduk rumah melanguk jaga anak yg macam sekolah tadika tu?eeeee,sorang menangis sorang baling baling barang apa kejadahnya itu?Arghhhhhh!aku tak nak jadi suri rumah jaga anak.Titik!Aku nak jadi seorang wanita berkerjaya.Seorang yang boleh hidup tanpa duit siapa siapa.Tak perlu nak menghulurkan tangan dekat husband mintak duit untuk beli barang.Tak perlu nak mintak duit dekat parents semata mata nak sara hidup aku sendiri.Infact,aku sendiri nak bagi duit dekat family aku.Nak merasa pakai bagi duit dekat mama dengan ayah pakai duit gaji sendiri. I want to use my own money.

Angan angaku sejak kecil :
.Nak belajar dekat Universiti
.Kalau boleh nak belajar overseas
.Nak beli kereta sendiri
.Nak beli rumah sendiri.
.Nak kahwin dengan anak raja
.Tak nak ada budak kecik dalam rumah.
.Nak shopping.
.Nak hangout dengan kengkawan
.Nak jadi princesss.hahaha
.Nak ada kerja yg tetap.
.Nak ada masa depan yang cerah secerah lampu LED kereta
.Nak pakai baju like a princesss.Gaun.Kembang kembang gitu.

hah!aku yakin semua ni adalah seperti angan angan orang lain.tapi,itu juga angan angan aku.So biarlah!hahaha,Ya allah aku harap kau akan bantu aku permudahkan segala perjalanan kehidupanku.Cerahkanlah masa depanku Amin~Everytime I feell down,I feel like I want to quit,I'll write a memo in handphone.Here it is

17/07/2013 Wed            07:31
"Always studies,no love untill you're 21 years old.Follow your dream.You want to be a doctor eventhough you say that you want to be anything else.#dream"

09/09/2013 Mon            00:11
"Keep calm.Don't too much thinking about your future.seriously! It makes you feel down.Believe that you believe.Stay focused on your dream.Allah is always be there for you.May you be the best for your future.You can do it Fatin Nadhirah Azhari! I trust you! keep moving forward and don't,seriously don't ever you turn back! Fighting!!!! #WaitingForSomeone that I don't know"




memo ini adalah salah satu cara untuk membakar semangat dan lemak lemak di dalam diri.haha!tak adalah.ini adalah cara yg mana boleh buat aku rasa semangat.So apapun yg jadi,aku nak masuk class aliran Sains.And belajar tinggi tinggi.tak kesah lah tingkat 5 ker,tingkat 4 ker,asalkan belajar sampai aku kena naik tangga or lift.Kata orang mencari ilmu ni takkan pernah ada tanda noktah.insyaallah.Doa doakan diri ini ya.Assalamualaikum.babai :)
                                                                                                                                   
                                                                                                                                          XOXO,FNA


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post