status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

The 'Peliks Thing'
Thursday, September 5, 2013 | 9:52 AM // 0 Mustaches


assalamualaikum.Fuhhh!Kejap kejap,den ponat bolari ni.Semput makkk.....
Hari ni,hahhhhhhh......2 peliks thing happened to me.Biasalah,kehidupan disekolah.Mestilah macam macam benda yg jadi kan.Dan itulah pengalaman.Plus memori.So appreciate it okay!

First,time rehat.Daripada kelas perut dan berbunyi bunyi.Tapi kupendam jebat.Takkanlah nak makan orang ye tak?jadi disebabkan kelaparan,aku mengajak rakan rakanku supaya bergegas ke canteen untuk mengenyangkan perut ni.Perut mini tong.Memang macam ni.Selang dua jam,confirm lapar balik.Nasib baik aku reti jaga makan.So back to the story,dekat canteen tu ada wantan,hotdog and ayam.Arghhhh!!!! boring!Tak sedap!Aku tak nak! So after that aku membawa diri ke kedai kesayangan.Koperasi!Luckily,sejak semalam,my crush,captain munch telah kembali!So teringatkan captain munch,laju jer kaki ni bergerak.Alih alih,ala.......ramai orang lah.Aku ni jenis yg tak suka nak duduk dikalangan orang ramai.Bukan apa,mereka mereka semua tu tinggi,bila diri sebelah dorang je terasa diri ini seperti semuat.Haisyyy......yg tak boleh belah their's starring me like I'm a 5 years old kids!Macam lah aku pendek sangat.Cer tinggi kan sikit pandangan tu.Den tumbok kang! Jadi disebabkan itulah aku ambil keputusan untuk bediri tercongok dibelakang mereka.Tunggu clear dulu baru boleh beli.And suddenly,si mangkuk tinggakat ni tetiba jer diri sebelah aku.Tekejut mak!Mula mula dia cakap "nad,belanja aku"and then dia cakap "aku belanja".Rasanya tulah kot apa yg dia cakap.Based on what I heard lahh...rasanya aku belum ada penyakit 'pekak' lagi.So betul lah tu.Aku pon apa lagi,dok tunjuk tunjuk lah captain munch yang diidam idamkan.Dah macam apa dah aku waktu tu.Dengan si mangkuk ni dok keluar dompet cari duit,dengan aku yang ulang ulang cakap "cepat cepat!aku nak captain munch tu!yang tu ha!den dah kebuloq dah ni!".Macam........macam.......haiyshh......kalau aku cakap kau jangan perasan tau!cakap jer.Actually,berdasarkan novel yg telah aku baca dan tv yg telah banyak cerita aku tontoni,situation kita macam.....diingatkan sekali lagi ini aku cakap jer eh,jangan perasan melebih!Ok,situation kita macam isteri yang cakap dekat husband dia "nak baju tu,baju tu".Tak  pon gf yang suroh bf dia beli makanan.Alah......oarang biasa pon ada jer yg buat macam tu,so small matter jer lah kan.Jadi tak ade apo pon.Lupakan apa yg baru anda baca tadi.Jangan senyum!Seriously don't!Belasah kang!Just nak cakap yg perangai aku macam budak budak jer.Haisyyy......

Tapi! si mangkuk ni betul betul bawak keluar duit.Eh,aku main main je.Kau betul betul nak belanja aku ker? rasa bersalah lah pulak.Apa aku ni?Duit sendiri ada sibuk je nak pakai duit orang.Duit si mangkuk ni pulak tu.Dia bawak keluar RM2 and pass it to me.And my face like,what?serious ker?*muka terkejut* orang dah cakap orang main main jer,and he just smile and say "ambik jer" Lepastu blah macam tu jer.Woi! tak nak duit kau balik ker?Aku rasa macam nak guna.Orang tua tua kata rezeki jangan ditolak.Tapi ishhhhh......mana boleh,duit orang!Aku tak ada hak nak guna! Bukan aku mak or kakak or adik or cousin or gf or bini dia.Seriously gf and bini dia?You better think it twice!I'm serious!So thays it,aku tak guna pon duit dia.Memang tak lah nak guna!

Dan another freaking things is,aku bawak lari kasut aiman putera!!!!Hahaha! dendam terbalas,.Selama ni dia selaalu dok cilok kasut orang.And kali ni rasakan kau!Mula mula aku tersalah kasut.aku terambil kasut husna.and bila dorang tukar kasut balik,aku terus rampas kasut putera.Yang tak tahannya,aku lari satu sekolah sambil bawak kasut orang!bila jalan depan cikgu yati je.terus sorok kasut dekat belakang.Tapi balasannya,Aiman putera lari kejar aku macam dalam cerita running man!habislah akuuuuu!Someone please help me!Jadi nasihat untuk hari ini adalah.jangan sesekali simpan dendam! or you're dead!haha XD

sekian,assalamualaikum,salam dari si penulis entry yg panjang bebenor ni.
                                                                         
                                                                                                                                          XOXO,FNA


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post