status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

Bad things,stay away from me!
Tuesday, September 3, 2013 | 9:29 AM // 0 Mustaches



 Assalamualaikum kepada warga dunia.Hari ini,malam ini,jam ini,minit ini,saat ini dan detik ini diri ini terasa begitu banyak penyasalan.Tak ditanggung rasanya di bahu yg kecik besar kecik besar ni.Tapi selagi aku masih hidup selagi itulah masalah takkan pernah lari.

Cerita pertama
rasanya betul cakap mimi.Semalam hari yg agak teruk.Dimarahi cikgu kerana tak masuk kelas waktu PJPK.Atau bahasa saintifiknya adalah 'ponteng'.Bukannya ponteng merewang pergi melepak mana mana.Cuma aku duduk dalam kelas dan mermbersihkan kelas.Bukannya bersihkan kelas mcm sapu sampah,lap tingkap tu.Bukan bukan.Tapi kitaorang transform kelas,sempena bulan merdeka ni.lagipon rasanya ni semua memang salah aku.Tak bagi tau cikgu pon.Dan sebagai dendanya aku didenda berdiri di luar kelas bersama kawan kawan yg lain.Kesian diorang.Semua ni memang salah aku.Kalau aku tak ajak dorang bersihkan kelas hari tu mesti semua ni takkan terjadi.Tapi nasib baik ada penyelamat.Cikgu Azrinda.Yess,Cikgu Azrinda.Our caunsellor's teacher.Tapi waktu cikgu Azrinda otw datang dekat kitaorang,semua dah gelabah.Mana taknya,semua yg diri depan kelas ada lah ahli PRS.kecuali Hasnah.Sebab tu kitaorang malu.Nak cakap apa dengan cikgu kalau cikgu tanya?tapi disebabkan Husna adalah ketua PRS,dia dengan bertanggungjawabnya mengakui kesalahan kitaorang.Nisha,mimi semua pergi dekat cikgu.tapi aku?hah!aku ambik keputusan untuk berdiri tegak di tempat aku berdiri sebelum ni.And after that,mimi cakap cikgu ajak pergi bilik kaunseling.I mean what? besarnya kesalahan akuuu........

Terketaq lutut ni bila aku dah pon sampai di depan bilik kaunseling.I don't want!I don't want! Tapi mimi tarik jugak tangan aku.Jadi nak taknak kenalah akur.Sepanjang dalam bilik kaunseling tu,aku hanya mampu duduk bersila di karpet and pandang bawah.Tengah cikgu asyik bercakap,tetiba jer rasa macam sebak hati ni.rasa nak nangisjer.Tapi kutahan jebat,kutahan!But disebabkan rasa bersalah ni dah menebal,and suddenly,my tears fall out down to the earth.Air mata jatuh membasahi muka,tudung baju,karpet plus bumi.Yess,I cried.I cried.Nadhirah Azhari cried on monday.Ini namanya tangisan kekesalan.Tangisan keinsafan.Cikgu Azrinda ulang ulang gosok belakang aku,kalau dalam novel dia kata 'mengalirkan semangat',tapi dalam situation aku,I don't think soooo.Lagi banyak cikgu gosok lagi banyaklah aku menangis.Dari mana air mata ni datang aku pon tak tahu lah.When do you want to stop maaaa???nasib baik tak ada orang tangkap gambar waktu tu.Dengan hingus yg meleleh leleh mcm kawan shin chan tu.arghhh!!! hidung tersumbat!!

Tapi alhamdulillah,dengan bantuan cikgu dan rakan rakan,finally my tears stop falling down.Cikgu bagi tissue yg entah siapa past entah.Jadi aku pon membersihkan hidung aku with that tissue.Dah cun sikitdah.elehhhh!!!
jadi cikgu nasihatkan agar kitaorang terus cari cikgu and ask for her apologise.And alhamdulillah,berkat keberanian dan keihkhlasan hati yg betul betul nak mintak maaf,akhirnya cikgu maafkan kami jua.So tak perlulah kami nak nyanyi lagu 'maafkan kami' macam dalam cerita P.Ramlee tu.

Cerita kedua
aku bergembira selepas cikgu isma dah maafkan kami.Tapi mungkin disebabkan terlalu bergembira,satu lagi musibah datang.haisyhh......jangan mengeluh nad!jangan mengeluh! you can do this!

sekali lagi kami masuk lamabat dalam kelas PSK.Dan sekali lagi memang salah kami sebab dok main dalam surau tu sampai terlupa waktu yg jeleous tu.Dengan Fatin yg sakit perut dan dilabelkan oleh alin  sebagai wanita mengandung hanya 9 jam 10 minit dan berpantang selam 4 jam 4 minit,tambah lagi dorang dok fikir nama anak pulak*dah kenapa fikir nama anak pon tak tahu lah*tapi saya tak turut join eh.Tak ada masa nak fikir nama anak diusia 13 tahun 8 bulan 3 hari ni.Or technicly 14 years old.Jadi banyak hilai tawa sepanjang perjalanan kami ke kelas.Dan itulah yg membuatkan kami masuk kelas lambat.Bila masuk kelas,baru je nak duduk,tiba tiba cikgu panggil "diri di depan" and akulah orang pertama yg diri depan cikgu.I mean,what?Not again!!!! jadi seperti biasa,bila dipanggil depan mulalah cikgu buat CSI miami dengan kitaorang.Selitkan jugak nak hantar nama dekat disiplin.haiysh........apa disiplin disiplin ni!mana boleh ugut ugut!Kali ni aku tak nangis ha!elok sikit!Sebenarnya bukan bersifat kurang ajar tapi adalah sikit,actually waktu cikgu dok pot pet pot pet,aku tak dengar pon.Dalam otak ni dok fikir,"apalah nasib aku ni?apa yg aku buat ni?macam budak kelas belakang dah aku hari ni.Jahatnya aku!!! isyh......cepatkanlah masa hari ni! aku mahu lari dari situasi ini   ya allah!"tapi nasib baik kitaorang tak kena diri lama lama.dan inilah hariku.hari isnin yg begitu haisyyyyyy.........redo jelah.ada sebabnya di sebalik semua ini.

Cerita ketiga
cerita kali ni adalah pada keesokan harinya.iaitu hari Selasa.Bismillah.Sebelum masuk kelas tanganku dicucuk jangka lukis.Haisyhhhhh berdarah lah pulak tangan ni.Otw nak basuh tangan terserempak pulak dengan si mangkuk ni!haiyooooo!Time time nilah kau nak jalan pon.Yang tak boleh tahannya diulang ulang lagi LKS aku.Yes,I like LKS,so what?jeleous kerrrr??? bukan apa,yg kau dok ulang ulang LKS I tu dah kenapa,Yelah aku suka LKS tapi buat apa nak diulang ulang.Jadi conclusion yg aku buat adalah 'kau jeleous'hoho!!!

Cerita keempat
waktu habis rehat,time aku otw nak naik kelas,fatin ni pulak nak pergi toilet.So aku dengan alin tunggu jelah kat depan tu.Aku berdiri di depan papan kenyatan berdekatan dengan tiang.Dengan belambak buku di tangan,kugagahkan jua tangan ini untuk menyelit aku purse nak bagi balik duit alin.Time tu pulak si Rosli ni nak terkejutkan aku.Kononnya nak tengok aku melatah.Tapi lain yg jadi.Melatah tu melatah lah jugak sikit tapi yg banyaknya,disebabkan aku terkejut so reflection aku adalah berginjak ke belakang dengan pantas,sekali pap!argh!!!!!! sakitnya tulang belakang akuuuu!!!!rasa macam ada orang tolak aku dekat tiang.Mau tak mejerit,tapi slow lah.Time ni pulak lah si mangkuk tu nak datang.Mula mula dia fikir aku main main sakit.Tapi bila aku dah terduduk rebah jatuh ke bumi,kononya nak tunjuk gentleman.Nak tolong aku angkat bukulah lah kononya.Walhal buku yg diangkatnya itu adalah kepunyaan  fatin*ayat novel*.bukan buku aku!cet! tingtong punya mangkuk!

Cerita kelima
waktu sebelum balik,teacher komalam cerita balik tentang akita orang masuk lambat kelas sisvik.aisyhhh........hya!what the heck is this????


dan itulah kisah yg berlaku sepanjang 2 hari ni.Lepas ni apa nak jadi pon tak tahulah.I need a protector!

                                          
                                                                                                                                           XOXO,FNA


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post