status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

An Adventures day! yuhuuuu!!!
Friday, September 13, 2013 | 11:49 AM // 0 Mustaches
asalamualaikum.
hari ini ,aku bertekad untuk mempertahankan persahabatan aku dengan nakarainaimi! dan aku juga bertekad untuk membunag lemak lemak yg tak ada funtion ni.buat penambah berat badan je.Dengan ini aku mengarahkan engkau lemak yg tak berguna,pergi jauh jauh dari tubuh badan ku!Ini adalah titah sultan.Lakukan dalam kadar segera!ecece....jet jet Sultan pulak aku nih!haiii......

ok ok,hari ini,iaitu hari jumaat yg mana adalah penghulu segala hari,kami Nakarainaimi bercadang untuk berjogging sebenarnya.Yg paling excitednya ialah Husna a.k.a Una.Kata nk pergi pagi,baru feel jogging.Bila orang tanya "boleh ker kau bangun pagi ni?" dengan penuh semangat dia cakap "boleh,kita sekarang dah bangun pagi dah!!! betullll" wow! wow! rilek una,rilex!

macam macam cadangan ada.kita pergi jogging dekat empanganlah,jalan jalan dekat sini sini jelah,ada yg cakap jalan jalan dekat rumah nenek mimi lah and waktu tu dalam kepala otak aku ni hanya terfikir Taman Metropolitannnnnn.cantik,damai,indah,tenang,dan besar lagi.Manalah tau tengah jogging,tiba tiba terserempak dengan jejaka comel,Memang fuhhhhh,cuci mata betol!serious.....tapi kami semua sebulat,sebujur sekotak sesegitiga suara untuk pergi berjogging di sekitar rumah nenek Mimi pada pukul 7.50 pagi.sound's like best kan,pergi jogging ramai ramai pagi pagi buta.tapi sebenarnya...........
ini yg jadi
........................................................

aku kunci jam pukul 6.30 a.m and then campak phone dekat sebelah.Golek kanan,golek kiri pusing pusing atas katil tu,main selimut,main pou tapi tetap tak terasa nak idur.So aku keluar bilik and terus bukak tv.Mungkin nasib baik,bukak tv jer keluar cerita PE 3 yg dilakonkan watak oleh Farid Kamil,Kamal Adli,Diana Amir.Ceritanya pulak memang cerita comedian gangster.Memang aku suka lah kan.Jadi aku teruskan tontonan tanpa tengok jam.Habis jer cerita tu barulah rasa mcm nak tidur.So selamat malam!

paginya pulak,tengah syok syok layan mimpi,sekali ada bunyi ayam berkokok dekat sebelah telinga  aku.Eeeeee,ayam siapa pulak yg memekak ni??? jadi mata ni terbukak lah dengan sedikit demi sedikit.Eeeeee alarm ni,time time ni pulak dia nk bunyi.So aku tak dismiss alarm tu,I'm jus snooze it.Because I think its still in the morning.Lambat lagi pukul 7.Mari kita sambung mimpi.Around 10 minit lepastu ayam berkokok lagiiiii,jadi aku snooze balik.Kali ketiga aku juga buat benda yg sama,samapilah kali ke empat,aku rasa mcm dah boleh bangun dah sebenarnya.So I wake up and saw the clock on my phone and "what?7.20?seriously,aku janji nak ambik alin pukul 7.15.Owh men!"Dengan kelam kabutnya aku lari mengejar masa.Aku tak mandi waktu tu,Sebab aku fikir yg "aku nak jogging.so nanti berpeluh jugak" takpayah lah nak mandi 2 kali kan?Jadi aku masuk bilik air cuci muka and gosok gigi je.Macam cerita P.Ramlee tu.hehe!And about 10 minutes after that ika called me.Dia suroh aku tunggu dekat rumah,dia otw.Aik? Ingat kau naik motor dengan husna.Tapi tak,dia call husna banyak kali tapi tak dijawabnya,So kami bawak dirilah ke destinasi yg lain.

Seterusnya,kami pergi berjalan ke rumah mak cik Syazlien.We come to fetch you babe!Nasib baik Alin ada kalau tak aku tepuk dia.Penat tau orang berjalan ni.and then lepas je keluar pagar rumah mk cik alin,ada sekumpulan anjing datang mengetuk sampah rumah orang.Kalau seekor takpalah jugak kan.Ni dia bawak geng lahhh.Apa lagi,cepat cepat lah kitaorang masuk balik dalam rumah.Eeee rugi tak tangkap gamabar.Anjing anjing tu dah macam along along dan pengikutnya mintak hutang pulak.Haiiiii,nasib kita baik lagi sebab alin dengan beraninya keluar and dia ambik ranting kayu and ketuk ketuk dekat tanah sambil cakap "syuh! Syuh!"ingatkan lari,tapi tak,anjing anjing tu lagi pandang adalah.Alin dengan beraninya again ambik pasir and campak dekat mereka mereka yg kelihatan along kawasan tadi.Luckily,their run!So,let's continue the journey!Next station,Rumah Nenek Mimi!

Sampai je destinasi kami,dari jauh dah namapk yg nenek mimi tengha sidai kain.Nenek dia cakap mimi tengah makan,tunggu korang datang lambat sangat.Dan seperti biasa yg orang lakukan kalau kita lambat.Membebel! pot pe! pot pet! sorrylah,masing masing terlajak tidur.hehe.Tapi lepastu takdalah pulak kitaorang jalan jalan tempat lain,just pergi taman yg berdekatan jer,And then,apa lagi. Jogging and Snapping a few pictures lahhhh!Buat kenang kenangan. Let me show you our photos

 posing on this beautiful scene.Lihatlah bunga putih yg berguguran


 so,ready for our jogs? let's go!










 gambar ni seriously kelihatan macam tangkap gambar yg ada dalam tv,mcm kitaorang ni pelakon pulak.ke aku sorang je yg perasan hehe :}



 tabik hormat!



 lemas sekejap tapi tak rimas.Bilalah husband nak peluk macam ni? weng weng *,*


 syussss!!! kitaorang tengah menyorok ni!!!



time ni tengah menyorok di balik pokok daripada fatin.hahaha XD senyap! senyap!



 I'm very in love with this picture!Gempak gila!Just look at my reaction! haha XD



 Alin dan ika seperti ibu dan anak "kasih ibu membawa ke syurga"  aku dan fatin "dah,Jom blah!tak payah nak tengok drama korea sadis ni!haiii!"


 peliks reaction







this is us for today,riang ria.bahagia alhamdulillah.aku cuma harap 10 tahun akan datang,masih ada lagi perangai gegila macam ni.Masih ada lagi gambar jogging macam ni.Tapi masa itu berenam termasuk Husna.Tak pon masing masing jogging bawak En Hubby,kepada yg probably kahwin awal macam ika or fatin maybe bawak ank sekali.Healthy Family! Hari ini disebabkan Una terlajak tidor so dia termiss our jogging day.Next time okay una!




dan selepas itu kami meneruskan Running Nakarainaimi pergi menapak ke rumah ika pulak.Dari Batu caves,ke Kg.Nakhoda Berjalan.Diulangi berjalan!agak agak berat aku turun berapa.Termasuk jogging 10 round tadi.

well,that's me.The one who holding a big box water air laici.Feell gila minum air kotak laici yg besar ni.*muka kepenatan*

overall,I'm very enjoying this day,it's so challenging! I't's like an adventures! why?because we are walking through the legacy.Jalan pergi sana,lepastu kona sana,lepastu jungle treckking kecik sikit,lepastu kelam kabut lari lintas jalan besar tu lepastu jalan lorong lorong rumah orang lepastu jalan tanpa henti,bila nak kona kanan pon aku tak tau lah waktu nk pergi rumah ika ni.Yg bestnya,disebabkan aku tak tahan kehausan kerana tak breakfast langsung,just makan roti jer,so aku merengek nak air kelapa.hehe! den kehausan!janganlah marah.tapi dapat 'berjumpa' dengan air kotak laici yg besar punya.lepastu RM2.80 je pulak tu.Memang aku ambik lah.Lepastu masuk 7eleven sebab nak ambik straw yg tercicir.Buat segan je masuk 7-e just nk mintak straw je.Tapi haus punya pasal.So redah jelah.Nasib baik abang tu handsome plus baik!To Una,don't worry,next friday insyaallah kita jogging lagi ok! But,I just want to say "today is rock nakarainaimi!!! love you guys!!!hope we will together forever.Aminn~"


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post