status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

kami buddyz
Thursday, May 2, 2013 | 10:30 AM // 0 Mustaches

                                          ni geng bestarians.bukan geng 6.tapi aku tepekkan jer lah

kami secara asalnya adalah classmates.bertemu di tempat remaja menemui kawan yang ramai.SEKOLAH.macam macam yang telah kami tempuhi.segala onak duri kami jalani.bukan setakat kami bertiga tapi kami adalah 6.mengharapkan hubungan persahabatn 6 orang ini kekal.setia hujung kaki *bak kata mimi*.harapan :
  • tidak berpisah + kekal
  • fahami antara satu sama lain
  • bahagia dimasa dulu kini dan masa akan datang
kami harap kami akan setia,harapan yang lain pandai pandai lah fikir,lu fikirlah sendiri!mahu berkenalan?tak payah lah.....semuanya dah taken except me and syazlien.but we always be single not available.kita geng,sep sikit.kita sama sama tak berapa percaya dengan lelaki.sweet talker jer mereka semua.jadi mari saya temukan anda dengan geng saya yang ada blog.I call it 'minah minah mustache'.reason,kerana blog kami semua adalh berkonsepkan misai pak cik polis a.k.a muka garang.kesian misai mereka kami koyak dan tepekkan di blog kami.tak kena saman kan?hehehe......let me intreduce you my geng misai

  • Fatin Nur Ain
  • fesbuk : :fatin sweet   twitter : @fatinsweet1
  • Miss.Fatin Zirafah *tekan dan akan terus ker blognya*
  • kalau dalam kelas memang gila,lagi lagi kalau gelak
  • suka gelak gila gila
  • sudah berkawan selama 4 tahun 4 bulan 1 hari
  • kunci mangga hati dekat fadhli,nak amek?pergilah mintak kat dia

  • Nur Syamimi Afrina
  • Aiman syafiq's bestfriend
  • Fesbuk : mimie afrina    twitter : @syamimiafrina
  • Miss.Mimi Kura kura*tekan dan akan terus ke blognya*
  • along kelas weyh! don't play play....!
  • pandai manage semua benda.jadi kalau kahwin dengan dia semua benda dia uruskan.dari seluar dalam colour aper yang awak pakai sampai  masa kuku kaki anda dipotong.anda beruntung!dia PRO!
  • kunci hati dekat orang lain,mangga dekat orang lain.honestly,aku pun tak tahu.nak dia?pergi merisik.kalau kena pelempang bagi tahu aku ya.nak tangkap gambar masok FB

                                                         ha!jumpa pon.antara geng 6 saya




                                                                    geng bestarians again :)

p/s : kepada rakanku yang membaca entry ni tapi tiada maklumat tentang dia,jangan marah dan risau.saya tulis entry ni malam malam so penat.nanti saya tulis tentang anda juga ya.kalau rajin.....saya hanya tulis tentang mimi dan fatin kerana mereka minah mustache dan anda bukan.sorry


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post