status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

Giveaway Canon Camera By Miraa Hussin
Wednesday, May 1, 2013 | 5:20 PM // 0 Mustaches

mari lah mari.kita join ini entry.blog kak mira ni sebenarnya dah lama aku stalker.bukan stalker jahat yer.tapi stalker baik.selalu stalk cerita dia + shopping online dia.hehe....wanita memang takkan lari daripada bershopping.. pada pendapat aku kak mira ini seorang yang comel dan pandai menulis blog.macam famous blogger tu.before this kak mira ada jugak adakan competition mcm ni tapi hanya mampu melihat jer lah.nak join jugak.tapi tak reti....waaaaa!sedih sedih :'( tapi bila bacer jer tentang cara dan rules GA ni macam senang jer.wau gitu!jadi aku pun menggagahkan tangan yang tak berapa putih ini menekan keybord membuat seperti yang disuruh oleh kak mira melalui syaratnya.so far so good.tapi,macam tak reti lah pulak nak tag tag ni.sebelum ni aku mana pernah join any contest yang dianjurkan oleh blogger terhebat macam kak mira ni.tapi tak apa.akanku rempuh dinding yang sekeras batu gunung everest itu demi buktikan yang nadhirahazhari boleh.wuuuuu.....metaforanya ayat.poyo jer ni.hehe.in the same time,tabung saya ni dah penuh.jadi saya nak tambahkanlah koleksi tabung.lagipun tabung dia comey sangattttt!!!!!!!!!!!!

aku mengaku yang hadiah GA ini memang sangat lumayan.tapi honestly,I don't care about it.tujuan utama adalah kerana bagiku GA ini sangat senang.tambah tambah lagi aku yang  dari orang zaman purba ni mana lah pernah join join benda benda macam ni.orang batu lah dikatakan.tapi kalau dah ada rezeki  boleh menang ALHAMDULILLAH...! jadi mari kita mula tulis reason kenapa nak menang:

sebabnya kerana :  saya amat tertarik dengan kebaikan kak mira yang baik sangat ni.senang jer bagi camera free.kalau semua orang kat dunia ni macam kak mira.wah!amannya hidup.jadi saya pun joinlah GA ni.lagipun hadiah dia pun menarik jugak.kalau ditakdirkan menang ALHAMDULILLAH dan terima kasih kerana memilih saya.

kalau  kak mira baca tentang blog saya ni,nampak sangatkan yang saya ni baru saja join dunia berblog ni.saya tak macam blogger yang lain.masih baru lagi.jadi saya takkan ambil hati kalau kak mira tak pilih saya.mungkin orang yang menang tu,layak untuk terima kemenangan.

P/S : sorry sebab kak mira kena menggagahkan mata untuk membaca dan melihat entry saya yang panjang ni.hehe....peace no war! saya tahu cara saya tak seperti yang disuruh oleh akak tapi ini sahajar yang boleh buat.


Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post