status
Final exam is next month?Aaaaaaaa!!!!!



My Perfect Imperfect Life }

""

Gangster Kampung

.Hello and Welcome to my beautiful world.
.My name is Fatin Nadhirah Bt Azhari .Seorang student di bangunan yang bernama 'sekolah' .14 tahun 2013.(muda lagi weyh)Mencari erti kehidupan di usia remaja.Di blog ni ku titipkan salam.Agar membantu menceriakan hari.Allah sentiasa di sisi dan semoga diri ini diberkati.Amin

Nasihat Anak Azhari

big sunglasses, sunglasses, vintage, vintage ring
Sayang mereka yang sayang saya.
.CINTA,jangan terlalu percaya.Itu semua poyo:)
.kawan biar beribu,setia pada yang satu
.jangan menyuruh orang untuk faham kita,tetapi fahamlah diri sendiri
.kalau sedang sedih,tabahlah.ALLAH sedang mengujimu


Nakarainaimi

six of us,teenagers,lots of love
Nakarainaimi bukanlah bahasa jepun tapi ianya gabungan nama kami.
.NA stands for Husna/una
.KA stands for Atikah/ika
.RA is me.Stands for Nadhirah/nad
.IN stands for Syazlien/alin
.AI stands for Fatin/ain
.MI stands for Syamimi/mimi
semoga kami kekal selamnya ya allah.perkukuhkanlah persahabatan kami.Amin.
kini,NAKARAINAIMI is registered!Hak milik kami

My GalahMan

doodle, Girrafe, lee kwang soo, vintage ring
.Saya peminat Lee Kwang Soo dalam Runnimg Man
.Tak nak kahwin dengan dia,nak jadi dia punya member je
.Nak cakap LKS is a betrayer?Lantaklah!
.Nak cakap saya ni perasan?lantaklah
.Nak cakap LKS tak kenal saya pon?Lantaklah!
.Yang pasti aku minat dia,aku ada perasaan and aku kenal dia.Full stop!haha! perasan lebih!


Terima Kasih Yang Besar Kepada

Skins by: Eyka Eyko
Background: Nurul AtiQah
Best View in: Google Chrome only

cinta tolong pergi
Wednesday, May 1, 2013 | 3:39 PM // 0 Mustaches




bila terlihat pasangan yang gembira,kadangkala hati ini rasa cemburu.alangkah indahnya cinta mereka walaupun aku tahu yang semua itu dusta."apabila kita sedang bercinta,sebenarnya kita sedang berlakon.berlakun untuk jadi yang sempurna di depan matanya" ya!aku mengaku yang semua itu adalah benar.tetapi,tiada siapa yang ambil peduli tentang itu lagi.apa yang mereka tahu mahu adalah tidak ditinggalkan oleh cinta mereka.tapi semuanya sungguh berlainan dengan cerita cintaku.

ya,aku mengaku aku baru saja hidup di dunia.baru saja mulai kenal erti kehidupan.sungguh mentah!tapi jika benar aku ini sungguh mentah tentang cinta atau kehidupan, mengapa sungguh konflik kisah cintaku.mengapa sungguh susah untuk aku kecapi kebahagiaan.mengapa semua lelaki yang aku cinta adalah lelaki yang takkan pernah jadi milikku walaupun sekejap.

hati yang dulunya susah untuk menyukai seorang lelaki makin lama menjadi lembut.sedikit demi sedikit ruang dibuka.walaupun beribu kali sudahku suruh untuk tutup tetapi ia sungguh degil.jadi aku pun ambil keputusan untuk biarkan sahaja.dan akhirnya aku mengalah.aku tak sanggup lagi terseksa melihat dia menyebut nyebut nama orang yang dicintainya.sedangka aku yang berda di depan matanya tapi orang yang jauh juga yang dicari.

mulut kata benci,memaki hamun menyuruh pergi.tapi hati meronta ronta agar kekal berdiri bertakhta di hati.seperti biasa,hati dan mulut tak pernah sekepala.walaupun aku tahu yang sebenarnya aku ini sudah dikategorikan dalam golongan 'syok sendiri' tapi......ada aku kesah!hati ai,suka hati ai lah.... but,go on.and please.whatever you do,please don't heart me.leave me alone! let gone be bygone.



Assalamualaikum.Terima Kasih.xoxo :}




Older Post // Newer Post